Splošno

Indijanec izgubi življenje, potem ko se vpije v MRI skener

Indijanec izgubi življenje, potem ko se vpije v MRI skener


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

V Mumbaju, finančni prestolnici Indije, se je v soboto zgodila tragična nesreča, saj naj bi se 32-letni moški vdal v skener z magnetno resonanco (MRI), medtem ko je držal kovinsko jeklenko s kisikom. Nesreča je vzela življenje Rajesh Maru, ki je šel v sobo, da bi spremljal sorodnika za slikanje z magnetno resonanco v bolnišnici Nair.

Predhodna poročila o obdukcijah kažejo, da je moški vdihnil tekoči kisik iz puščajoče jeklenke, kar je privedlo do smrti. Očividec je povedal, da je takoj, ko je moški z valjem vstopil v sobo, stroj z veliko silo potegnil tako moškega kot jeklenko. Moška roka se je zataknila med stroj in jeklenko, nadaljnja prizadevanja, da bi ga potegnili na varno, pa so privedla do velikega uhajanja kisika. Posmrtni pregled je pokazal, da je Maru umrla zaradi pnevmotoraksa, ki je bil posledica prekomernega vstopa zraka v pljučne žepe.

MRI aparat, ki se uporablja za medicinsko slikanje, uporablja močna magnetna polja za ustvarjanje slik telesnih organov. Močno magnetno polje je razlog, da železni kovinski predmeti ne smejo biti v sobi z magnetno resonanco. Čeprav je magnetna resonanca varen postopek za medicinsko diagnozo, lahko pride do hudih poškodb, če se ne upoštevajo varnostni postopki. Zaradi te malomarnosti pri vzdrževanju stroge varnosti je prišlo do te tragedije.

Žrtev stric je izjavil, da je Rajesha eden od mlajših uslužbencev prosil, naj nosi jeklenko, in mu zagotovil, da je stroj izklopljen. »Oddelčni fant ga je prosil za pomoč. Rekli so, da je v redu. Prišel je blizu stroja in ga namesto tega potegnil skupaj s kisikovo jeklenko znotraj stroja. Namesto da bi prevzeli odgovornost, so nas bolniški delavci grajali, ker je Rajesh prišel blizu aparata za magnetno resonanco s cilindrom v roki, «je povedala Priyanka Solanki, ki je bila prisotna tudi v sobi za magnetno resonanco.

Policija v Mumbaju je aretirala zdravnika in druge mlajše uslužbence zaradi obtožb povzročitve smrti zaradi malomarnosti. Pacient Laxmibai Solanki, ki naj bi opravil MRI, pa je še vedno sprejet v isti bolnišnici.

To ni prvič, da je zelo cenjen kot varen postopek človeku odvzel življenje. Leta 2001 je 6-letni deček umrl v medicinskem centru Westchester v New Yorku, ko je kisikov rezervoar, ki naj ne bi bil v sobi, letel po zraku in si zlomil lobanjo. Rezervoar se je namagnetil in ga potegnil proti aparatu, kjer naj bi opravili MRI test pri dečku, ki je bil ravnokar operiran.

Podoben incident se je zgodil tudi leta 2014, ko je tehnik v drugi bolnišnici v Mumbaju štiri ure ostal priklopljen na magnetno magnetno resonanco, ko je osebje oddelka vstopilo v sobo s kisikovo jeklenko, ki je sprožila magnetni vlek. Tehnik je utrpel hude poškodbe, poškodoval ledvice in zlomil eno ramo.


Poglej si posnetek: What is getting an MRI like? (Maj 2022).